Ako reklamovať tovar
Odoslanie zásielky kuriérom alebo poštou na adresu:
- Mailstep hala D2 - Topforsport
Do Čertous 2760/10
19300 Praha 9
Česká republika - spätné poštovné hradí zákazník
- Ak je produkt chybný, ihneď ho pošlite späť a nepoužívajte ho.
Krok 1
Vyplň reklamačný formulár online v prehľade svojich objednávok.
Nezabudni uviesť svoje číslo účtu v tvare IBAN.
Vyplnením formulára získaš číslo tvojej reklamácie.
Krok 2
Zabal tovar do krabice spolu s kópiou faktúry, na ktorú uveď aj číslo reklamácie.
Originálna krabica nie je nutná. Neprijímame tovar, ktorý je špinavý alebo mokrý.
Krok 3
Balíček odnes na podacie miesto Packety a nadiktuj naše ID 99389678 alebo pošli poštou. Pri zaslaní zásielky cez poštu si poštovné hradí zákazník sám, neposielaj na dobierku.
Krok 4
Dáme ti vedieť e-mailom. akonáhle k nám tovar dorazí.
Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o výsledku ťa budeme informovať.